Vragen over lidmaatschap

Vragen over lidmaatschap

Vraag: Wat betekent het dat ik lid ben van Faja Lobi KDS?

Antwoord: Met je inschrijving ben je lid geworden. Dat betekent dat je lid blijft zolang je je niet uitschrijft bij de vereniging. Uitschrijven moet schriftelijk per email gebeuren.

 

Vraag: Hoe geef ik wijzigingen, zoals mijn adres of e-mailadres, door aan de club?

Antwoord: Via het e-mailadres van de ledenadministratie: ledenadmin@fajalobikds.nl

 

Vraag: Hoe zeg ik mijn lidmaatschap van Faja Lobi KDS voor het nieuwe seizoen op?

Antwoord: Schrijf je dan voor 15 juni uit via het hierboven genoemde e-mailadres. Na die datum brengt de KNVB de kosten voor het nieuwe seizoen in rekening en wij dus ook aan jou.  

 

Vraag: Kan ik mijn lidmaatschap zomaar opzeggen?

Antwoord: Ja, als je aan al je contributieverplichtingen hebt voldaan.

 

Vraag: Hoe vraag ik overschrijving aan naar een andere vereniging?

Antwoord: Meld je vóór 15 juni aan bij de ledenadministratie, en het liefst iets eerder zodat zij nog de tijd hebben om je aanvraag te verwerken

 

Vraag: Krijg ik zomaar overschrijving naar een nieuwe vereniging?

Antwoord: Ja, als je aan al je contributieverplichtingen hebt voldaan. Zo niet, dan moet er eerst betaald worden.

 

Vraag: Waarom betaal ik eigenlijk contributie aan de club?

Antwoord: Met de contributie kunnen wij de veldhuur voor de wedstrijden en de trainingen betalen. En voor de zaalteams de zaalhuur. Maar ook de materiaalkosten en de vergoedingen van de trainers.

 

Vraag: Ik heb per ongeluk mijn contributie nog niet voldaan aan de club, hoe kan ik dat in orde maken?

Antwoord: Voor het innen van de contributie werkt Faja Lobi KDS samen met ClubCollect. Je hebt de mogelijkheid om via Ideal de contributie te betalen. Heb je vragen hierover neem dan contact met ons op via: penningmeester@fajalobikds.nl .

 

Vraag: Wat gebeurt er als ik mijn contributie niet betaal?

Antwoord: Iedereen die voor 1 augustus zijn contributie niet heeft betaald is niet speelgerechtigd.

 

Vraag: Een aantal spelers van mijn team heeft zijn/haar contributie niet betaald, hoe gaat de club daar mee om?

Antwoord: Van sommige teams zijn er meerdere spelers die niet betaald hebben. Dat betekent dat het team niet in de competitie wordt ingeschreven.

 

Vraag: Kan ik eventueel een betalingsregeling treffen?

Antwoord: Stel je vraag aan de penningmeester@fajalobikds.nl .

 

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!